duvethondenknasiga

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Sofia Öberg - 6 januari 2013 16:13

Kom precis på en sak det är ju söndag, och på onsdag börjar skolan?  

Inte långt kvar alltså, nu börjar tankarna komma.. Hur ska det gå? Kommer det hända saker precis som det gjort på kumlaby? 

Jag vet mycket väl att jag inte får tänka så men liksom det är svårt att inte tänka så efter allt som hänt. 

Jag kommer känna mig så otroligt liten när jag går in i skolan   

Men hoppas att allt bara blir bra, och att det inte blir nåt tjaffs. Jag ska verkligen klara det här nu, Jag får inte hålla på att skolka bort lektionerna. Och Jag får inte hamna i fel "gäng", ska inte börja med rökning som alla tror att jag kommer göra. Det måste bli en ändring nu! Jag är förfan 14 men fyller 15 snart och jag förstår inte riskerna om jag inte fixar skolan..

Visst jag går bara i 7:an men det är inte bara, Snart går jag upp i 8:an och vill gärna gå ur skolan med bra betyg.  

Kanske skriver mer senare om skolan, ni får väl hela berättelsen om min skolgång så kanske ni förstår bättre.


Presentation


Jahaaa, hej eller nåt?
Jag heter då Sofia och är 14, jag är otroligt knasig.. Xd

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni se mest av på bloggen?
 Bilder
 inlägg (skrivet)
 Videoblogginlägg
 tips
 Länkning av bloggar
 skriva om olika bloggar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards