duvethondenknasiga

Alla inlägg under januari 2013

Av Sofia Öberg - 30 januari 2013 22:15

Jag vill först o främst be om ursäkt för dåligt bloggande.

Har inte bloggat på 1 vecka eller mer.

Men min bebis har tjatat om att jag måste blogga så jag får väl skriva lite så att han blir nöjd  

Men förra veckan var väl lugn och jag gjorde inte så mycket mer än att jag träffade världens finaste kille på fredagen. Och på fredag så ska jag träffa honom igen, längtar!  

och jag kan bara säga att det känns så rätt mellan oss i lördags hade vi en vecka men längre ska det bli!

och juste i lördags så badade jag faktiskt (inomhus/badhus) och jag kan säga att satan vad ont i kroppen jag har sen det.

Och I måndags så red jag faktiskt, lääääänge sen och det känns i kroppen det också så min kropp mår väl inte jätte bra. Det tar 100 år för mig att komma upp ur sängen för det gör så ont i magen och låren.  Men får hoppas att det går över snart.

Jag har varit sjuk nästan hela veckan var i skolan i måndags men var hemma igår och idag.

Men hoppas att jag är friskt imorgon.


Förlåt för ett rörigt inlägg idag men det kommer ett bättre imorgon!

Nu ska jag sova. Godnatt<3







Av Sofia Öberg - 21 januari 2013 23:45

Som rubriker säger "bilder"
Bjuder på 2-3 bilder på mig nu och visst dom är inte tagna igår   



  Jag och Liam







  Jag.. ehee









  <-- rätt så ny





Sofia  

Av Sofia Öberg - 21 januari 2013 23:30

Ja förlåt så hemskt mycket för att jag har varit så dålig på att blogga!

Men det har varit väldigt mycket den här helgen.

I lördags kom finaste och det var dåå han blev min på riktigt, och shiiiet vad glad jag är  

Precis lagt på efter att ha pratat med honom i 1 timme och 3 minuter.

Och på fredag får jag träffa honom igen, och jag kan säga att jag är så otroligt satans kär.

Jag tänker på honom hela tiden varje sekund,minut & Timme. Så är det!

Han gör mina dagar med sina gulliga sms. Han tar mig för den jag är. Jag litar helt enkelt på honom!Det ända som finns nu är positiva tankar!

Och ja det är Fredrik jag menar han jag skrivit om 100 gånger.   



Och det här med skolan nudå, Alltså pallar verkligen inte det. Förlåt men jag sket faktiskt i 2lektioner idag och det var dumt gjort jag vet. Men jag var trött.  


Nehee ta och krypa ner i sängen och försöka sova lite kanske.

Blev ett kort inlägg idag men vem bryr sig liksom? Huvudsaken är att jag uppdaterar (tycker jag)


(kommentera gärna & Vad vill ni att jag gör på bloggen?)


Sofia  

 

Av Sofia Öberg - 17 januari 2013 21:44

Måste få skriva av mig lite..

Men nu är det såhär, jag är tok kär fast så kan man inte heller säga men jag gillar verkligen en kille men har börjat  tänka en massa negativa tankar "Driver han bara med mig?Kan jag lita på honom?Playar han?Håller han på med andra?

Jag vet mycket väl att Fredrik  inte är sån. Men allt är så svårt. Killar jag fastnat vid har varit ett par riktiga svin så har väll fått allt där ifrån..  

Men jag måste sluta tänka så här nu annars kommer allt gå åt helvete tillslut.  

Och Fredrik  är ändå den som hjälpt mig så mycket, och han har fått mig så glad när jag mått  dåligt  


Aja, idag har det varit en hemma dag för jag vaknade med ont i halsen och allt..

Men imorgon blir det skola. duktiga jag  


Det har vart otroligt långa dagar för mig den här veckan och det känns i kroppen för satan vad trött jag är när jag kommer hem. Går upp 6-halv 6 varje dag, Tar 07:15 bussen & Tar 17:50 bussen hem. Och min kropp och allt är inte van med det här. Men bara jag får in allt så kommer allt lösa sig. Och har somnat med mobilen 2nätter i rad nu. första gången på riiiiktigt länge. 


Har glömt att skriva föressten att min mobil har gett upp. Jag har alltid mobilen i bak fickan och var ute med några på isen här om dagen men halkar på nått sätt o ramlar och allt blev så mycket värre med skärmen, så skärmen är svart/gul/röd/blå/grön & Lila... smart sofia

men min älskade storebror satte sig ner o letade efter en mobil t mig och hittade en! Så imorgon eller på lördag så är den min!  


Nej nu ska jag upp och fixa i mitt rum och sen bädda ner mig i sängen och sova  

 

 

Sofia  

 

Av Sofia Öberg - 13 januari 2013 21:00

Ett tidinställt inlägg nu då! 

Ska faktiskt länka en blogg  


Det här är en blogg som handlar om Sex & kärlek. Tjejen som skriver bloggen är 18år!  Hon svarar på ALLA frågor man ställer! Hon är inte direkt blyg av sig utan hon skriver om allt som handlar om sex!

Tycker den bloggen är riktigt rolig & bra!   

 

Bloggen-->http://www.nattstad.se/rumpnissee

 

 

 

 

 

 

Sofia  


Av Sofia Öberg - 13 januari 2013 19:15

Ja som ni ser rubriken "slänger in ett litet inlägg".  

Idag har det bara varit en chill dag, Kollat på film,vart ute med familjen & typ halvsovit!

Sitter just nu och kollar på när min Lillebror ritar och han är riktigt duktig för att bara vara 11år! 

Det har varit en super mysig helg hos min syster & hennes lilla familj. Hann Träffa Mikaela i fredags också och det var sjukt roligt, aldrig skrattat så mycket förut  

Och imorgon är det skolan och inte fan längtar jag, får se hur det går. men får hoppas att veckan går fort för nästa helgen kommer finaste    

Och det här med att fixa ett tidinställt blogginlägg var nog det svåraste jag någonsin gjort, haha allt blev bara så knasigt.  


Upptäckte precis en grej det blir bara fler och fler besökare + följare på bloggen! Jätte glad för det, det får mig att vilja blogga mer, men har en liten liten fråga. Vad ska jag blogga om? Tycker det är lite tråkigt att bara sitta och skriva och skriva, vill lägga upp bilder och kanske länka bra bloggar? Vad tycker ni om det? Eller svara på frågan som finns på höger sida om bloggen.


Men nu ska jag ge mig på det här med att fixa ett tidinställt blogginlägg igen, får se om jag lyckas   


 

Sofia  





Av Sofia Öberg - 13 januari 2013 01:37

Jag kanske inte är vacker men jag är mig själv!;D

Av Sofia Öberg - 13 januari 2013 00:30

Åh vad smart jag är.. Hade skrivit super duper mycket men råkade ta bort allt så satt och svor fina ord för mig själv.


Men seriöst nudå, Flåt för dålig uppdatering. Ska bli bättre! Lovar.


Hade skrivit världens bästa grejer innan jag råkade ta bort allt, så jag skriver väl bara nått kort nu.

Jag sover hos min syster och kommer göra det ett tag till (eller ah, åker kanske hem imorgon)

Har lekt med Deus (systerbarn) Hela dagen, och imorse så gav jag min syster & hennes sambo sovmorgon då jag tog upp Deus (Amadeus) Direkt när jag vaknade  


Det här med att jag skulle fixa skolan går ju åt helvete, känner bara att jag vill skita i allt men vet mycket väl att jag får inte ge upp så lätt. Men har nygligen förlorat min bästa vän. Hon bytte klass för att vara med mig och allt, nu när jag hittat några jag är med på rasterna så tycker hon att jag har svikit henne. Det är mitt fel som vanligt så får leva med det här nu!Var glad över att jag hittat några som jag kan vara med

Aja, vill ni veta varför jag inte bloggat nåt?

Jo jag har inte haft dator/orken/är deppig & håller på att bli sjuk så allt är bara åt helvete just nu!

Vill inte säga för mycket då jag inte vet vilka som läser min blogg.


Vet inte riktigt vad jag ska skriva om nu..

Ska väl lägga in nån bild & sen fixa ett tidinställt blogginlägg!  



Finaste Amadeus  

 

 

 

 


Presentation


Jahaaa, hej eller nåt?
Jag heter då Sofia och är 14, jag är otroligt knasig.. Xd

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni se mest av på bloggen?
 Bilder
 inlägg (skrivet)
 Videoblogginlägg
 tips
 Länkning av bloggar
 skriva om olika bloggar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards